Конкурс за „Финансов контрольор“ в отдел „Финансово-счетоводни дейности и контрол”, Дирекция „Финансова политика и управление на човешките ресурси”

Дата на публикуване: 20.03.2025 15:46

На основание чл. 10а, от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-08-131/10.03.2025 г. на Кмета на община Долна Митрополия за обявяване на конкурс за назначаване на държавен служител на следната длъжност:

 

„Финансов контрольор“ в отдел „Финансово-счетоводни дейности и контрол”, Дирекция „Финансова политика и управление на човешките ресурси”.

  1. 1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • образователна степен – магистър;
  • професионална област – Социални, стопански и правни науки;
  • професионално направление – икономика;
  • професионален опит – минимум – 2 (две) години;
  • или присъден ранг – IV младши.
  1. Допълнителна квалификация и умения:

- компютърна грамотност и умение за работа с програмни продукти;

- да са запознати със Закона за държавния служител и Закона за местното самоуправление и местната администрация; 

- компетентност, свързана с познаване, ползване и прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на общината (Закон за финансово управление и контрол в публичния сектор, Закон за държавния бюджет на Република България за съответната година, Закон за счетоводството, Закон за публичните финанси, Закон за обществените поръчки, Закон за администрацията.);

- организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;

- мотивация за заемане на съответната длъжност.

  1. Кратко описание на длъжността:

Осъществява предварителен контрол като следи за законосъобразността на всички документи и действия, свързани с финансовата дейност на общината чрез проверки преди поемане на задължението и/или извършване на разход.

Съдейства за осъществяване правомощията на Кмета на Община Долна Митрополия, в съответствие с изискванията на законодателството в Република България, чрез системи за финансово управление и контрол (СФУК) и подобряване ефективността на процесите за управление на риска;

  1. Минимален размер на основна месечна заплата за длъжността 1200,00 лв.

 

  1. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю
  2. 6. Необходими документи за участие в конкурса:
  • заявление за участие по образец, подадено лично от кандидата или упълномощено лице;
  • автобиография;
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители;
  • копие от документ за завършено образование и други придобити квалификации;
  • копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
  1. Документи за участие се подават в сградата на община Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39, стая 101, Дирекция ФПУЧР, Лице за контакти: Снежина Найденова – началник на отдел „ЧР и бюджет”, тел. 06552/24-90, GSM: 0889/ 239955.

Документи може да се подават и по електронен път на e-mail: dolnamitropolia@el-soft.com, като заявлението за участие и декларацията чл. 17, ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани с електронен подпис от кандидата.

  1. Срок за подаване на документите – до 16:30 часа на 31.03.2025 г.
  2. 9. Списъците с допуснатите и недопуснати до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с него ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на общината – гр. Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39 и интернет страницата на общината: http://www.dolnamitropolia.bg.

 


Прикачени документи

Наименование Брой тегления
протокол-допуснати и недопуснати.pdf 19 Изтегли документ с име "протокол-допуснати и недопуснати.pdf"