Конкурс за „Финансов контрольор“ в отдел „Финансово-счетоводни дейности и контрол”, Дирекция „Финансова политика и управление на човешките ресурси”
На основание чл. 10а, от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-08-131/10.03.2025 г. на Кмета на община Долна Митрополия за обявяване на конкурс за назначаване на държавен служител на следната длъжност:
„Финансов контрольор“ в отдел „Финансово-счетоводни дейности и контрол”, Дирекция „Финансова политика и управление на човешките ресурси”.
- 1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образователна степен – магистър;
- професионална област – Социални, стопански и правни науки;
- професионално направление – икономика;
- професионален опит – минимум – 2 (две) години;
- или присъден ранг – IV младши.
- Допълнителна квалификация и умения:
- компютърна грамотност и умение за работа с програмни продукти;
- да са запознати със Закона за държавния служител и Закона за местното самоуправление и местната администрация;
- компетентност, свързана с познаване, ползване и прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на общината (Закон за финансово управление и контрол в публичния сектор, Закон за държавния бюджет на Република България за съответната година, Закон за счетоводството, Закон за публичните финанси, Закон за обществените поръчки, Закон за администрацията.);
- организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;
- мотивация за заемане на съответната длъжност.
- Кратко описание на длъжността:
Осъществява предварителен контрол като следи за законосъобразността на всички документи и действия, свързани с финансовата дейност на общината чрез проверки преди поемане на задължението и/или извършване на разход.
Съдейства за осъществяване правомощията на Кмета на Община Долна Митрополия, в съответствие с изискванията на законодателството в Република България, чрез системи за финансово управление и контрол (СФУК) и подобряване ефективността на процесите за управление на риска;
- Минимален размер на основна месечна заплата за длъжността 1200,00 лв.
- Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю
- 6. Необходими документи за участие в конкурса:
- заявление за участие по образец, подадено лично от кандидата или упълномощено лице;
- автобиография;
- декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители;
- копие от документ за завършено образование и други придобити квалификации;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Документи за участие се подават в сградата на община Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39, стая 101, Дирекция ФПУЧР, Лице за контакти: Снежина Найденова – началник на отдел „ЧР и бюджет”, тел. 06552/24-90, GSM: 0889/ 239955.
Документи може да се подават и по електронен път на e-mail: dolnamitropolia@el-soft.com, като заявлението за участие и декларацията чл. 17, ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани с електронен подпис от кандидата.
- Срок за подаване на документите – до 16:30 часа на 31.03.2025 г.
- 9. Списъците с допуснатите и недопуснати до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с него ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на общината – гр. Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 39 и интернет страницата на общината: http://www.dolnamitropolia.bg.